perjantai 22. marraskuuta 2013

BFF











Parhaille tytöille

Välillä sitä tuntuu, että tulee kuormitettua niitä parhaitakin ystäviä vähän liikaa. Joskus sitä vaan on mieli maassa normaalia enemmän, ja kenelle muullekkaan sitä mieluummin avautuisikaan. Onneksi ne parhaat ystävät muistuttaa tarpeen tullen miksi ne mun rinnalla ylipäätään on.

Kerta toisensa jälkeen mun sydän pakahtuu onnesta, kun mä saan tarjota sitä lohduttavaa olkapäätä. Se kertoo mulle luottamuksesta ja siitä, että jotain on tullut tehtyä oikein.

Pieni hatunnosto näille tytöille perjantain kunniaksi, joskus se vaan on paikallaan, ilman sen erityisempää syytä.

Ootte rakkaita.♥

Ps. Mä vähän uhkasin Maijaa julkisella nöyryytyksellä, mutta toivottavasti tää nyt ei ollut sitä. Yritin tosissani valikoida niitä kauneimpia kuvia niiden kaikkien hirvitysten joukosta..






4 kommenttia:

  1. Noh ois voinu olla suurempiki nöyryytys.... ;D Sitä vartenhan täällä ollaan, pehmeenä olkapäänä ;D Kiitos myös itsellesi, ehdottomasti oot jotain, ja paljonki, tehny oikein<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, jätin ne parhaat vaan omaksi silmäniloksi ;D Mitä pehmeepi olkapää, sen parempi :D ♥

      Poista
  2. Puspuspus♥ oot paras! Aina pehmeän olkapaan sijaan löytyy vielä pehmeämpi vatsa;)♥

    VastaaPoista