torstai 26. syyskuuta 2013

11 Faktaa & Kysymystä

Petra laittoi mulle haasteen tulemaan, ja mun mielestä näitä on mukava lukea, joten mielelläni vastailen näihin itsekin. :)

11 Faktaa

1. Mä rakastan katsoa kauhuleffoja, vaikka pelkäänkin pimeää ja olen vähän vainoharhainen. Vähän aika sitten mennessäni nukkumaan aloin miettimään miten kaikki pelottavat kauhuleffatyypit tulee mun kimppuun, ja mua alkoi pelkästään naurattamaan koko näky, se siitä pelosta!

2. Pienenä en voinut sietää jos vessan ovi oli jäänyt auki, meillä kotona siis. Jos esimerkiksi istuin sohvalla ja näin, että vessan ovi oli auki, oli se pakko käydä sulkemassa pikimmiten.

3. Mä olen ujo ihminen. En onneksi enää niin ujo kuin ennen, lisäksi teen koko ajan töitä asian eteen. Olen kirjoittanut aiheesta esseenkin, jolla pääsin sitten draamaluokalle. Mutta töitä riittää!

4. Rakastan musiikkia. Välillä tuntuu, että uppoudun musiikkiin aivan liikaakin, milloin nauraen, milloin itkien. Joka hetkeen löytyy ne omat biisinsä, joita ei voi kuunnella muulloin. 

5. Olen ihan hulluna kasviksiin ja hedelmiin! En vaan saa niistä tarpeekseni, ja niitä meidän taloudessa kuluukin ihan huimasti, kiitos minun. Varsinkin lukiessani kokeisiin kykenen syömään yhdeltä istumalta vaikka kuinka paljon näitä terveellisiä herkkuja..

6. Tällä hetkellä kuolaan kaikkia klassikkotuotteita, kuten Chanelin klassikkolaukkua. Ollappa miljonääri! Näistä voisinkin muuten tehdä ihan oman postauksensa. :)

7. Australia on ihan mun unelmalomakohde, joten jos joku on menossa sinnepäin, niin voisit tehdä tilaa matkalaukkuusi!

8. Mun nivelet on aika pahasti ylivenyvät, erityisesti kyynerpäissä. Myös toinen jalkapöytä rusahtelee mukavasti, ja molempien lonkkien muljauttelu onnistuu. Naksuva peukalo, ja polvet ovat myös erikoisuuksiani.

9. Meillä on jo useampana vuotena ollut tapana katsoa joulun välipäivinä veljien kanssa Taru Sormusten Herrasta -trilogia alusta loppuun, syöden jouluruokaa. Ja jos joltain ruoka loppuu kesken, niin eikun pauselle ja uusintakierrokselle!

10. Olen äidin puolelta puolalainen, siitä toinen nimenikin Aniela. Puolan kielikin sujuu.

11. Olen vähän harkinnut lähtemistä Espanjaan vanhempien luokse syyslomaksi. Pääsisi vähän pakoon tätä kylmyyttä, ja muutenkin kunnon breikki tekisi vaan hyvää!

Kysymykset minulle

1. Mitä ilman et voisi elää? - Perhe ja läheiset on aina etusijalla.

2. Oletko tyytyväinen itseesi? - Joo! Tai no, mä olen jo pitkään puhunut kurvikkuuden puolesta, mutta välillä minäkin ihailen laihempia ihmisiä. Mutta palaan aina siihen, että hei mähän näytän hyvältä. Sisäisestikin olen suurimmilta osin, mitä nyt kärsivällisyyttä ja rohkeutta saisin oppia lisää.


3. Kerro suurin unelmasi. - Perhe, unelmatalo, unelmatyö, ja no tietty se koira!

4. Jos saisit päättää vuodenaikojen pituudet, minkälainen olisi sinun vuotesi? (merkkaa kk tarkkuudella, esim kesä 4kk, talvi 4kk.....) - Kevät 2 kk, kesä 5 kk, syksy 2 kk, talvi 3 kk. Kyllä, tykkään talvesta!


5. Lempivaatekauppa. - Zara. Tykkään jotenkin siitä tunnelmasta niiden liikkeissä, ja tottakai niistä vaatteista. Ei mulla vielä montaa vaatetta sieltä ole, mutta nykyään kaipaillessani jotain tiettyä, kurkkaan aina ensin Zaraan. 

6. Jos voittaisit lotossa, mihin rahat menisi? - Riippuu tietty summasta. Mutta suurimman osan sijoittaisin, pienellä summalla sitten hemmottelisin läheisiäni ja itseäni.

7. Kerro kolme huonoa puoltasi. - Kärsimättömyys, herkkyys, stressaaminen välillä ihan turhistakin asioista.

8. Kerro 5 hyvää puoltasi. - Positiivisuus, ahkeruus, realistisuus, tavoitteellisuus, armoton röhönauru. ;D

9. Mitä muuttaisit elämässäsi (yksi asia)? - Omaa suhtautumista elämään, pitäisi antaa mennä vaan ja nauttia, turha stressi pois.

10. Unelmien lomakohde. - Ehdottomasti Australia, ihan koska vaan.


11. Kerro iltarutiinisi. - Näistä rutiineista olen todella tarkka, harvoin poikkean kaavasta. Uheilun ja/tai koiranulkoilutuksen jälkeen suihku, jonka jälkeen hedelmäpitoinen iltapala, mahdollisesti muotilehteä selaillessa. Seuraavaksi vuorossa kasvojenpudistus ja hampaiden pesu, joiden jälkeen hiusten letitys (laitan hiukset aina yöksi letille, muu ei tule kyseeseen ;D ). Tämän jälkeen nappaan rasvan ja hyppään sänkyyn (sänkyyn, koska rasvaan jalkapohjat, enkä halua sotkea lattiaa). Silmät kiinni ja untenmaille. :)

Haastan


Kysymykset teille

1. David Beckham vai Brad Pitt?
2. Muutama ystävä vai parikymmentä kaveria?
3. Miksi bloggaat?
4. Tavoitteesi bloggaajana?
5. Mitä näät kun katsot peiliin?
6. Mitä mieltä olet massatuotteista?
7. Ostatko mieluummin laatutuotteita kalliimmalla vai massatuotteita halvemmalla?
8. Pahin pukeutumismoka?
9. Mitä musiikki merkitsee sinulle?
10. Ketä ihailet?
11. Muutama lempparibloggaajasi?


Haasten tarkoituksena: on haastaa uusia blogeja, joissa on alle 300 lukijaa ja antaa blogeille näkyvyyttä.
1. Jokaisen haastetun tulee kertoa 11 faktaa itsestään
                  2. Pitää myös vastata haastajan 11 kysymykseen
                  3. Haastetun pitää keksiä 11 uutta kysymystä uusille haastetuille
                  4. Pitää haastaa 11 bloggaajaa, joilla on alle 300 lukijaa
                  5. Haasteessa tulee lukea kenet on haastanut ja kertoa se haastetuille
                  6. Eikä saa haastaa sitä kuka haastoi sinut )
  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti